Thursday, March 15, 2012

Sweet 21 : 13 March 1991 _ 13 March 2012 =')



Assalamualaikum =)


Syukur Alhamdulillah, saya masih diberikan kesempatan untuk hidup atas bumi Allah ni. Tak terhitung nikmatNya oleh diri saya yang serba kekurangan ni. Terima Kasih Allah untuk segala nikmat yang Kau berikan. Syukur sangat *oh nak menangis rasa =')


Buat mak abah dan keluarga tercinta =')

Terima kasih sebab melahirkan org dan susah payah mendidik, jaga, sayang org selama ni. Terima kasih semua sebab sanggup layan perangai org yang kadang kadang pelik ni. hehe. Terima kasih mak, kak timah, abg topet, kak balqies, kak ct, hid sebab wish birthday. Comel je! before pukul 12 mesej dengan mak tapi mak tak wish pun. Boleh plak mak lupa. Awal awal pagi baru wish ^^


Buat kawan-kawan tersayang =')

Terima kasih untuk semua ucapan dan doa di FB, Twitter, phone. Terima kasih Ain Chin sebab call & nyanyi lagu birthday *oh rindunya kat awak. Terima kasih roommate untuk video birthday tu *menangis aku tengok. Buat Azza & Ain Chuk : sedih sangat kamu berdua tak wish.


Buat kesayangan saya <3

Terima kasih awak sebab call saya for 2 hours 20 minutes *sorry sebab mahal. Terima kasih sebab at the end of my birthday pun awak call for 2 hours *walaupun skype tapi saya happy. hehe siap ada background music lagu Kiri. Terima kasih sebab 2 kali nyanyikan lagu birthday sambil main piano *ruginya tak boleh record. Terima kasih luangkan masa untuk saya. Terima kasih sebab tahan dengan perangai saya. Agak sedih bila awak lambat wish. 12.39am baru awak call. Sedih sebab awak tak buat video tu *busy nya awak. Thanks for the call n thanks sebab sayang saya.


Buat diri sendiri <3

Terima kasih sebab belanja diri sendiri *oh makan aiskrim 2 kali. Semoga diberikan kesihatan yang baik, hidup yang diberkatiNya, dipermudahkan segala urusan, berjaya dunia akhirat, dapat result yang cemerlang, dikurniakan jodoh yang soleh..dapat membimbing dan membahagiakan dunia akhirat..yang memahami dan terima baik buruk diri ini. Jangan sedih sedih ye. Untuk dapat yang soleh kena berusaha jadi solehah.


S E L A M A T H A R I L A H I R F A R A H I N.


Surat Cinta Untuk Farahin

Post a Comment