Saturday, October 8, 2011

Majlis Perwakilan Pelajar 11/12 Uniten

Selamat malam & selamat pagi :)

There's not much to say right now. Sebab terlalu banyak nak cerita lah, saya tak sanggup nak cerita. Haha kang sampai esok pun tak habis menaip. So just scroll down and enjoy all the pictures. *guna handphone murah je so gambar tak berapa clear okay*

Blok AA & AB dah macam tadika. Colourful!




Blok penginapan : Ilmiah




Blok penginapan : Foodcourt Bestari : Pidato umum : Malam


3 daripada 6 calon MPP. Result pun dah keluar & mereka bertiga ni antara calon yang dah menang. Tahniah!


Blok penginapan : Foodcourt Harmoni : Pidato umum : Malam


Blok penginapan : Foodcourt Ilmiah : Pidato umum : Malam


My housemate. Bukan rezeki dia nak menang. Sabar ye housemate! Kau dah buat yang terbaik.


Sebenarnya terlampau banyak gambar yang saya ambil tapi rasanya cukup lah ni je jadi tatapan semua. Lagi 2 calon ialah Indian student. Ni first time saya join konvoi MPP. Serius best! Cuma....penat! haha kalah orang yang bertanding. Balik apartment je terus solat then saya baring nak tidur. Padahal housemate yang penat bagi pidato umum.


Konvoi dekat 3 penginapan, saya memang join tapi untuk pidato umum saya dengar yang dekat Bestari dan Harmoni je. Dekat Ilmiah dah tak larat nak dengar. Kebetulan saya tinggal dekat Ilmiah so dengar dari bilik je. Huhu dengar la juga kan.

Nota Hin : Tak semua yang kita nak, kita akan dapat. Allah lebih tahu apa yang terbaik untuk kita :)



Surat Cinta Untuk Farahin

Post a Comment